Atpakaļ uz sarakstu Printēt 13. Jun. 2017

RMS minibusi pēdējo četru gadu laikā kļuvuši drošāki un ērtāki

Š. g. marta mēnesī pilnsabiedrība Rīgas mikroautobusu satiksme (RMS) sadarbībā ar Tirgus un sabiedriskās domas pētījuma centru SKDS veica RMS pasažieru aptauju, lai noskaidrotu kā viņi vērtē sniegtā pakalpojuma kvalitāti un uzņēmuma darbību kopumā. Aptaujā piedalījās 1305 respondenti.

Katru gadu RMS veic savu pasažieru anketēšanu, lai noskaidrotu viedokli par sniegtā pakalpojuma kvalitāti un uzņēmuma kopējo tēlu. RMS pakalpojumu kvalitāte tika vērtēta pēc šādiem kritērijiem minibusos: tīrība, komforta līmenis (ērtas sēdvietas, ērta iekāpšana/izkāpšana), apkure (ziemā) gaisa kondicionēšanas sistēma (vasarā), vadītāju braukšanas kultūra, maršruti un to plānojums, informācijas pieejamība par minibusu kustību un to sarakstiem, bezmaksas wi-fi izmantošanas iespējas, kustību sarakstu ievērošana un braukšanas biļešu cenas.

Kā liecina RMS pasažieru apkopotie dati, 81% respondentu atzīst, ka pēdējo četru gadu laikā, minibusi ir kļuvuši drošāki un ērtāki. Tostarp RMS minibusu satiksme Rīgā kopumā ir būtiski uzlabojusies, tā uzskata 74% no visiem aptaujātajiem minibusu pasažieriem.

Komentējot aptaujas datu rezultātus, pilnsabiedrības Rīgas mikroautobusu satiksme komercdirektors Vitālijs Komara, saka: “Esam gandarīti par mūsu pasažieru sniegto pozitīvo vērtējumu aptaujā. Tas norāda, ka četru gadu laikā, kopš RMS sāka sniegt paaugstināta komforta pasažieru pārvadājumus Rīgas pilsētā, esam paveikuši būtiskus uzlabojumus. Tas nozīmē, ka RMS pasažieri novērtē iespēju braukt ar jauniem un tīriem minibusiem, izmantot vienotu elektronisko norēķinu sistēmu sabiedriskajā transportā, papildu ērtības, kas kopumā padara braucienus minibusos daudz patīkamākus, salīdzinot ar gadiem, kad Rīgā pasažierus pārvadāja vairāki pārvadātāji ar dažādas kvalitātes un vecuma minibusiem. Turpināsim attīstīt jaunus pakalpojumus pasažieru ērtībām”.

67% minibusu pasažieri uzskata, ka RMS minibusi, ir ātrākais sabiedriskā transporta veids Rīgā, tieši sastrēgumstundās, salīdzinājumā ar Rīgas satiksmes tramvajiem, trolejbusiem un autobusiem. Pasažieru vērtējumā (67%) minibusu vadītāju apkalpošanas kultūra ir uzlabojusies, tikai 13%. Savukārt 63% RMS pasažieri norāda, ka būtiski, ir uzlabojusies arī minibusu kustību regularitāte un atiešanas laiku grafiki.

Kopumā vērtējot RMS uzņēmuma tēlu, 82% pasažieru, kuri ikdienā izmanto minibusus, ir izveidojies labs priekšstats – ļoti pozitīvs (11%), drīzāk labs (71%).  Aptaujā piedalījās Rīgas patstāvīgie iedzīvotāji, vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Pilnsabiedrība “Rīgas mikroautobusu satiksme” (RMS) dibināta 2012. gada 24. oktobrī. Uzņēmums nodrošina pasažieru pārvadājumus 21 pilsētas maršrutā ar 171 mūsdienīgi aprīkotiem un komfortabliem minibusiem.

20361862
Citi saziņas veidi